URBAN LEGENDS


Megcáfolnék két – mostanság elég népszerű – feltételezést az életem jelen helyzetéről.1. Nincs táplálkozási zavarom. Tény, hogy már én is “örülhetek” a tumblis tinik ez évi kattanásának, az össze nem érő comboknak, amiről nemrégiben a 444-es Plankó Gergő is pötyögött egy cikket, de tekintve, hogy a gondolataim egy probléma körül forognak már lassan 2 hónapja, nonstop forog a gyomrom, nem vagyok éppen kívánós, már ami a nagy lakomákat illeti, nem keveset fogytam.

2. Nem, nem vagyok “hhhhalálosssan” szerelmetes állapotban, soha nem is voltam, és nem is szándékozom megélni ezt a jelenséget.

Köszönöm a figyelmet.

Most pedig… off you go!

Leave a comment

Filed under GYORSJELENTÉS

Leave a Reply

