22


Fásultan ébredtem, a telefonom már villogott az üzenetektől. Végigolvastam a jókívánságokat, majd bezártam a befagyott ablakokat. Magamra húztam a takarót, elaludtam.

Kedvesek ezek a boldog szülinapos dolgok, csak kár, hogy nem tudom őszinte mosollyal fogadni őket. Idén kihagyom a tortaevős mókát. Nincs mit ünnepelni a huszonkettőn, mikor minden boldogságom odavan. Kétségbeesetten kapálóztam egy darabig, de most már elfáradt a karom, a fejem zúg, a tüdőm szúr, túl sok vizet nyeltem.

johugg

Eddig minden alkalommal kívántam a szülinapi gyertyát elfújva, de most ez is elmarad. Meggyújtottam ugyan egy aprócska mécsest, de csak az ujjaimat égettem meg, felszisszentem, bámultam a lángba, majd fölé, de nem jutott már eszembe semmi. Elfújtam a gyertyát. Kívánság nélkül.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “22

  1. John McClane

    Nem vagyok híve blogok olvasgatásának sem kommentálásnak, de látom padlóra küldött az élet. Hidd el semmi sincs veszve, persze most nem így érzel és egy jó ideig a világ kifordult oldala tárul eléd. Az érzés felperzsel, eléget mint dzsungelt a napalm. Kiégsz, aki voltál soha többet nem leszel már az. Bírd ki, add át magad az enyészetnek és végül lépj tovább. Olyan út ez amiről nem tudod merre visz, de bátraké a szerencse. Ne hagyd el magad mert csak mélyebbre süllyedsz. Olvass sokat nézz jó filmeket, egy kis boldogság hormonnal jutalmazd magad, kinek mi neked lehet egy tábla csoki nekem pl sok sör és még több gyep volt az amivel kikapcsolt az agyam. Engedd ki a gőzt máskor gondolkozz sokat, próbáld helyére tenni a dolgokat és légy türelmes. Így sikerrel tuljuthatsz ezen a kihíváson és ezerszer erősebb személyiséggé válsz a többi jön magától. Ja és hallgass sok öröm zenét vlapton hendrix marley és hasonlók 😉

Leave a Reply

