A 32 LEGNYOMIBB GYEREKKORI KÉP (FYEAH ’90-ES ÉVEK)


Kaptam egy-két e-mailt a közelmúltban, amikben arra kérleltek, posztoljak végre valahára valami személyes (lehetőleg szaftos) infót. Tanakodtam rajta egy darabig, végül pedig úgy döntöttem, miért ne, rosszul nem jöhetek ki belőle, ha mutatok pár gyerekkori fotót… a legnyomibbak közül.

Nem voltam valami észkombájn kölök, ez némely képen elég szembetűnő. Felhívnám még az igen tisztelt publikum figyelmét, hogy amennyiben nem kívánnak ebéd után pucér popókat, elbaltázott frizurákat (FUCK YEAH ’90-es évek), s egyéb, sokszor valóban zavarbaejtő pillanatokat látni a Katasztrófasorozatos lány életéből, akkor jobb, ha még most nyelnek egy nagyot. Aztán lehet görgetni tovább.

1.

Az a helyzet, hogy azt kívánom, bár ekkora maradt volna a hátsófelem. Jelenlegi fizikumomra a képen látható fej- és popóméret fordítottja jellemző, azonban a plöttyedés mértéke mit sem változott.

2

Azóta is kacsákkal pancsolnék, ha birtokolnék néhányat. BTW: Egy nehéz nap után még most is ilyen elégedett vicsorral (habár a fogaim már kinőttek szerencsére) mosom habtestem minden porcikáját.

3

Előszeretettel tömtem be minden mütyürt a számba, mondjuk az ovis balhéban (mikor az egyik gyerek a Nyuszi csoportból valami mérgező szarságot lakomázott a délutáni alvás előtt) nem vettem ki a részem — ezt pedig töredelmesen be is vallottam az óvónéninek, aki képes volt aggodalmában eljönni hozzánk.

4

Leslie L. Lawrence egyik könyvét igen gyakran forgattam virslis ujjacskáimmal. Ezen a képen épp unokatesómat próbálom az irodalmi világ sötét oldalára csábítani. [Hátul: a kocsi és a Hupikék Törpikés moci az én tulajdonomat képezik.]

5

Főállásban zabáltam két pofára. Azért lettem ilyen amorf.

6

Az arckifejezésem máig megmaradt. Ha az ellenkező nemmel próbálok szociális interakciót létesíteni, általában ez a tanácstalan pofa az, ami jellemzi lelkivilágom…

kétségbeesett

… látjátok?

kétségbeesett2jp

… és most?

7

Azt hiszem, kétségbeesett fejemet leszámítva sikerélményhez jutottam. #myfeels

9

Szakítás után stílust váltottam, mint látjátok.

10

Egy picit talán be is kattantam… (nem volt a biliben semmi tudtommal)

11

Kiskutyásat játszani fergeteges volt gyerekkoromban. A kacsák természetesen elmaradhatatlan kellékei voltak fantáziámnak.

12

Ezt az outfitet nem tudom mivel magyarázni. Kérdezzétek anyát. No comment. NO COMMENT.

13

Van, hogy nem bírom a feszkót.

14

Írással próbálom ilyen esetekben megszelídíteni tengerként háborgó lelkem.

15

A nyugalmi állapot eléréséhez szükségem van egy kis időre.

16

Lányságból számtalanszor megbuktam. Itt is.

17

KACSÁK! Leghűségesebb barátommal, Mr. Kacsával.

18

Nem csodálom, hogy a húgom sokszor sírva fakadt, ha meglátott.

20

Voltak azonban jó pillanataink is együtt…

21

… de a drama queen többször is előtört belőlem…

22

… vagy belőle.

23

Vele bátran megosztottam a titkaimat, elvégre kikotyogni úgysem tudta volna egyiket sem.

24

Voltak egészen vagány pillanataim is. Apa dzsekije királyul fokozta ezt a menőséget.

25

Sosem apróztam el a dolgokat. A tortaevészetet egészen magas szinten műveltem.

26

Már itt készültem a BAFTA-díjátadóra.

27

Engem is utolért a Disney-hercegnő láz.

28

De inkább maradtam a jó öreg tortazabálásnál.

undor

… lehet, hogy nem tesóm szülinapi tortáját kellett volna megdézsmálnom.

29

Húgom menyasszonyként, én pedig…

csalódott

… majd meghalok az örömködésben.

30

Hiába jön el értem Superman, én maradok inkább a Pilótánál.

10 Comments

Filed under FUN.FUN.FUN.

10 responses to “A 32 LEGNYOMIBB GYEREKKORI KÉP (FYEAH ’90-ES ÉVEK)

  1. emmyaist

    Azét vannak halálédes megmozdulásaid is, hiába tagadnád! 😀 (A Disney-hercegnősnél azért én is eleresztettem egy ‘awww’-t, pedig nem is szeretem a Disneyt!)

  2. doragon

    Fentről az ötödik: A fánkzabálás filozófiája. 🙂 (Ha jól látom, fánk?) És a tizedik: Pump up the jam! 😀
    A dzseki tényleg jól áll!

  3. Árpád

    Behalós poszt, grat! Már sokszor készültem ilyenre, de aztán mindig visszatántorított valami. Gondolom számoltam az égető érzéssel az arcomon, de így elnézve a tiéidet inkább találom aranyosnak, mint égőnek. Azért , nem hiába nincs tinikori kép, mi? 🙂

    • Tinikori képek után még erősen kutakodom (habár ahogy feltéptem a családi fotóalbumot… hangos zokogásban törtem ki), de ha sikerrel járok, esküszöm, másodjára is hülyét csinálok magamból!:) Cserébe persze várom a te gyerekkori fotóidat…!:D Máskülönben nincs üzlet!

Leave a Reply

