KARÁCSONYI KÍVÁNSÁG


Kedves Jézuska!

Tudom, azt hangoztatom fűnek-fának, hogy sosem hittem benned, satöbbi, de meg kell mondjam, mindezt csak a kemény-csaj-imidzshez való ragaszkodásom miatt mondogatom nagy lelkesen. Gyermeki áhítattal szoktam karácsony tájt rácsodálkozni a tél hangulatának minden egyes kis csilingelő részletére: a szeretet ünnepének szelleme átjárja összes létező porcikám.

Nem mondom, hogy jó kislány voltam idén. Hogy őszinte legyek, nálam lobbanékonyabb, lehangolóbb és bosszúállóbb teremtéssel aligha találkozhattál, pedig abban biztos vagyok, hogy ha valaki, akkor te már igen sok mindent láthattál ezen a világon (és még talán a földön kívül: nem tudom, hogy például a Plútó vidékén hogyan is zajlanak az ünnepek, ha egyáltalán vannak).

Ez az első ilyesfajta levelem hozzád, Jézuska. Kérlek, ne haragudj rám amiatt, hogy olyannyira nem vettem rólad tudomást, mint saját pozitív tulajdonságaimról (amik amúgy köztudottan nincsenek – pont ezért ez a hasonlat talán hatalmas melléfogás és baklövés, nem szándékoztalak megsérteni téged, bocsánat… szétszórt vagyok, talán be kellene fejeznem a levelem). Ne vedd személyes sértésnek, hogy sosem hittem benned. Ez az én kis „kattanásom” talán, de tényleg, valahogy az én képzelőerőmet messze meghaladta annak elképzelése, ahogy Te megrebegteted aprócska szárnyaid, csilingelsz az aprócska csengővel, s annyi meg annyi játékot, kötött sálat és még ki tudja, milyen ketyerét szórsz szét a nagyvilágban olyan rövid idő alatt. Fizikai képtelenség, hacsak nem segít be neked a Doctor a Tardisszal, Dumbledore a varázstudományával vagy… ebbe inkább ne is menjünk bele. Kérdezd csak meg a Húsvéti Nyuszit, Télapót, Fogtündért, hogy nem csak téged tartalak a tündérmesék elengedhetetlen kellékének!

Az életem kezd tényleg egy katasztrófasorozatra hajazni, de lehetséges, hogy igazából én magam vonzottam be a mindennapjaimba a rendszeres negatív események végtelennek tűnő láncolatát. Nap mint nap elalszom a hajam/belerúgok az ágyba/fellökök bármit, ami az utamba kerül/méreget csúnyán a szomszéd néni/esik nekem a közelben lakó bácsi a kutyájával együtt.

A srác, aki bfhujlsdckméxfjvhujnlmf,vosdjfuhjbvjh – ezt váltja ki belőlem, nem tudja, hogy létezem,a terveim füstbe mennek, blablabla, panaszkodhatnék a végtelenségig, de mint tudjuk, mindenki azt kapja, amit ad. Mit is szeretnék igazából? Sosem voltam olyan gyors, mint Flash, sosem álltam elöl semmilyen sorban, még egy ropi evő versenyen is utolsó helyezést értem el az oviban.

Kedves Jézuska, képzeld csak el azt a jelenetet, mikor szerény személyem egy kád h a b o s vízben áztatja magát órák óta, s közben a keserű életét siratja elkeseredetten és egyszerre röhejesen… vagy talán valami olyasmi lebegjen lelki szemeid előtt, hogy minden alkalommal, mikor egy giccses, nyálas számot/idézetet (rendszerint Paulo Coelho vagy Müller Péter tollából)/vallomást/filmrészletet/eljegyzési bejelentést posztolnak arra a kékes közösségi oldalra, idegrohamban vergődöm a szobám padlóján, csúszok-mászok és közben önkívületi állapotban nyüsztetek. Az is gyakorta megesik, hogy színpadiasan kezdek el tátogni (néha pedig tényleg vinnyogni) egy-egy szívhez szóló dalt, s olyankor én tényleg megragadom a távirányítót, fésűt, és térdepelve meg jó ég tudja, miféle pózokban könyörgöm az égiekhez, hogy ugyan, történjen már velem valami jó is, mert őszintén rettegek, kiver a víz már a gondolatától is, hogy macskák falják fel élettelen testem valamikor 40 év múlva.

Arra gondoltam, több embernek is kedveznék azzal, ha idén karácsonyra valami igazán hasznosat kívánnék. Ezért döntöttem úgy (dehogy ezért), hogy egy fiút szeretnék (igazit, légyszi). A csomagolással nem kell bajlódnod, megteszi mindenféle masni és egyéb dolog nélkül is. Ez most elég félreérthetően hangzott talán, de nem is fáradozom a magyarázkodással. Kivételesen. Nem szeretnék az utcán elbotlani előtte, sem pedig egyenesen a karjaiba esni, elájulni, békát csókolni, szépség és a szörnyetegesdit játszani (akármennyire is ez az egyik kedvenc mesém – addig a pontig, míg a szörnyetegből herceg nem lesz); Starbucksban sem kell, hogy meghívjon olyan mézeskalácsos lattéra, bármennyire is vagyok oda érte. Nem kell semmiféle romkomos cicoma, cukiság, szerelmes háttérzene és romantikus egymás felé rohanás, nem olyan lány vagyok, akinek ilyen közhelyes kívánságai vannak, elég nekem egy pasi. Nem hárem. Csak egyetlen srác.

Hogy tisztázzuk: elég, ha csak egy kis súgást kapok, hogy tényleg vár rám a szőke herceg fehér lovon tökéletesen tökéletlen, átlagos és totálisan mindennapi pasi valahol a távoli-közeli jövőmben vagy sem, s akkor pedig tényleg elkezdhetek gyűjteni macskákra.

Ha az utóbbi szomorú opció jönne be, akkor az alábbi csapat tagjai közül bárki megteszi amolyan zé tervként. Örülni fogok, de korántsem annyira, mint az egyetlenért, aki BLABLABLA, FOGD MÁR BE, RENI

Tehát:

1. Tom Hiddleston

Tom+Hiddleston+Is+fucking+sexy.+So+loki+is+automaticly+sexy+_553568f717977dea20c8f543a892de97

2. Benedict Cumberbatch

bbc-benedict-cumberbatch-gif-sherlock-Favim.com-371441

3. Andrew Scott

tumblr_ly1kevhfg11qggln6

4. David Tennant

tumblr_mezqztO8mZ1qaypmuo1_500

5. Gary Lightbody

6. Arthur Darvill

7. Andrew Lincoln

tumblr_me4041qBg11rm1cfqo1_500

8. Brian Molko

9. Brandon Flowers

10. bármely The Beatles-tag

2 Comments

Filed under FUN.FUN.FUN.

2 responses to “KARÁCSONYI KÍVÁNSÁG

  1. SoGood

    teljes mértékben LIKE-olom azt a listát .D

    • Jake Johnson is jöhet… őt kifelejtettem! 😦
      Picit aggasztó, hogy a listán szereplő egyének egytől egyig 30 felett vannak… 😀

Leave a Reply

