CSABAI “FRONT”


Egy hirtelen ötlettől vezérelve nyitottam egy csoportot még szerdán, mikor már egyenesen forrt bennem az indulat a felsőoktatás totális szétrombolásának és a jövőnk ellehetetlenítésének dühítő egyvelege miatt.

Hoffmann Rózsa neve szitokszó mind a hallgatótársadalom, mind pedig a diákság körében… erre aztán értesülünk róla, hogy ez a csontos némber bizonyos oktatásért felelős államtitkár a Viharsarokba látogat: http://www.beol.hu/bekes/kozelet/bemutattak-a-megyei-tankeruleti-igazgatokat-475669

Nem szeretek politizálni, főleg úgy, hogy nem is igazán értek hozzá… Írni semmiképp nem szerettem volna ilyesmikről, de most, hogy tényleg elfajultak a dolgok, hogy saját bőrünkön tapasztaljuk a mai magyar politika ésszerűtlen, romboló akcióit, hogy a testvérem aláírta a hallgatói szerződést, a barátaim nem tudnak továbbtanulni minden tehetségük és zsenialitásuk ellenére sem, hogy az elmebajos politikusainkról süt a hozzá nem értés, szájukból pedig ömlenek a röhejesebbnél röhejesebb baromságok…

(Nos, mint tudjuk, a kormány gondolkodni nem tudó népet akar maga alatt tudni, mert ugye a birkákat könnyű irányítani, befolyásolni.)

Nem bírtam ölbe tett kézzel tovább.

Indítottam egy csoportot, elkezdtem egy spontán tüntetést „szervezni”, hogy a megye középiskolásai, hallgatói hallassák hangjukat. Kellett ez nekünk, még akkor is, ha (konkrétan) kézzelfogható eredményét nem is látjuk. Hiszem, hogy kitartással érvényesíteni tudjuk akaratunkat. A fokozatosságot tartom még nagyon fontosnak összefogás mellett. Nem kell azonnal radikális eszközökhöz nyúlni, elég, ha továbbra is kiállunk a jogainkért. Minden egyes nap, minden héten, minden városban, minden középiskolában és egyetemen.

De ez csak az én véleményem. Jöhetnek a hozzászólások és a fejcsóválások, hogy milyen naiv és idealista vagyok… pedig nem.

(U.i.: lehet, focista leszek, ha már annyi stadion épül kis országunkban)

1 Comment

Filed under GYORSJELENTÉS, RÓLUNK

One response to “CSABAI “FRONT”

  1. Ugyan utálom a focit, de nem úgy hallottam, mintha a magyar fociért megérné bármit is építeni. De nem baj, túl sok a pénz.

Leave a Reply

