STAR WARS – ÉLETEM MEGRONTÓJA


„ÉLETEM MEGRONTÓJA” – számtalan függőségem tárgyára aggathatnám rá ezt a bilétát, de most, miközben az internetes csodabirodalom oldalán (ebay) szörfölök elkeseredetten, üres pénztárcám teljes tudatában, begubózva a fűtőtest mellé egy vastag takaró odaadó védelmében, hernyópózban (azért a hosszú leírás, hogy tökéletes képet kaphassatok erről a különleges pillanatról), azon kesergek, valahogy így:

FRISSÍTÉS: ahogy rákerestem a morcos Mr. Grumpy-ra, a macskára, a            g o o g l e útvesztőinek kellős közepén kaptam egy kisebb pánikrohamot egy visszataszító (de nálam sajnálatos módon semmiképp sem rondább) béka képe láttán , így most itt remegek és rettegek, hogy mikor ugrik ki alattomos módon egy hasonló kinézetű átokfajzat az ágy alól a lábamra. Előre látom, miféle rémálmok gyötörnek majd éjszaka: 

(és itt folytatom a félbemaradt mondatot, de attól tartok, még sok ilyen (itt ránéztem újra a rondaság képére, és elfogott a hányinger) hasonló megszakításos közösülés(mivaaaan???? látszik, hogy már későre jár) dolog lesz az egész bejegyzésben)

hogy ó, bár ne kerültem volna közelebbi ismeretségbe a Star Wars fantasztikus világával abban az átkozott 1999-es évben.

Egy titkot azért (amit talán már mindenki, ha álmából zavarom is fel, kívülről fúj) hadd áruljak el az igen tisztelt publikumnak:  ha én valamit bánok is, ha én valamit legszívesebben visszacsinálnék, akkor az általában úgy is van.

Ugyanakkor, valahol messze, a lelkem mélyén, az agyam legeldugottabb, legpókhálósabb mielinhüvelyes axonjainak árnyékában ott az a csipet én-annyira-évezem-a-fájdalmat-és-szenvedést-kérlek-abba-ne-hagyd c. perverz „gondolatmorzsa”, ami az én messze földön híres skizofréniába hajló, „különleges” személyiségem adja.

Két kezemen nehezen tudom megszámlálni (és ez nem a gyenge matektudásom miatt van így), hogy hányszor fészkeltük be magunkat a TV elé húgommal az eredeti, klasszikus trilógiát megnézni, mondanom se kell, rongyosra tekergettük előre és hátra a kazettát, csak azért, hogy a kedvenc jeleneteinket újra meg újra megtekinthessük.

(FYI, valamelyikünk halálosan bele volt esve Luke Skywalkerbe akkoriban!

FYI még egyszer, tesómnak és nekem volt lézerkardunk.)

————————————————————————————————-

1. A „BÁRCSAK MEGNYERNÉM A LOTTÓ ÖTÖST”-EFFEKTUS

A fél karomat, de lehet, hogy még annál is több részemet odaadnám egy-egy Star Wars-relikviáért. Pólók, játékok, legók, konyhai kiegészítők, poharak, tányérok, esernyők, melltartók, párnák, a legzavarbaejtőbb tárgyak is jöhetnek. Ha meglepsz egyel, hozzád megyek (minden házasságellenességem és gyerekundorom ellenére).

2. HAN SOLO…

A „pont pont pont” az olvadásom és fájdalmas vonzódásom kifejezése lenne minden férfiak férfija, Han Solo iránt. Okos, magabiztos és nemes egyszerűséggel c o o l, felesleges tovább szaporítanom a szót. Minden, ami egy pasit igazi, nagybetűs Férfivá tesz, benne megvan. Száz százalékig!

3. „MIÉRT NEM VAGYOK OLYAN CSODÁS ÉS “BADASS”, MINT LEILA HERCEGNŐ?” C. PROBLÉMA

Irigylem azt, akinek olyan hosszú a haja, hogy Leila-frizurával tud nyomulni a pénteki buliban.

De még jobban azt, aki annyira oda tudja tenni magát az életben, mint maga Leila hercegnő. Ő nem egy megmentésre váró királylány, hanem egy tehetséges, határozott és erős nő, aki vállalja a nézeteit, képviseli azt, amiben hisz. Igazi harcos. Ideális példaképe lehetne bármely mai tizenéves fiatalnak.

4.  „MAY THE FORCE BE WITH YOU”

Világéletemben hatalmas álmodozó voltam, amolyan hamisítatlan fangirl-lélek: a Jedi-erő átjárja az egész bensőm, a szívem helyén sajátom helyett egy Mardekárosé dobog, éjjelente pedig az I Won’t Say I’m In Love-ot éneklem Megaraként (hahaha).

Néha szinte belefájdul a szívem (és a fejem pedig belilul az erőlködéskor, annyira próbálkozom mozgatni tárgyakat a puszta gondolatommal), annyira elviselhetetlenül szeretnék Jedi lenni. Mekkora király lenne már mások gondolataiban olvasni, a Jedi Kódex szerint élni… (a kettő lehet, hogy picit ellentmond a másiknak, nem?) Gondoljatok csak bele!

2 Comments

Filed under A HÉT VALLOMÁSA, FUN.FUN.FUN.

2 responses to “STAR WARS – ÉLETEM MEGRONTÓJA

  1. 90-es gyerekklént én is a második trilógia megjelenésekor ismerkedtem meg a Star Warsszal. Egyik legnagyobb traumám az volt, amikor Anakin áttér a sötét oldalra, a mai napig elsírom magam azon a jeleneten 😦 You were the chosen one :((

    • Az a jelenet nekem is betesz minden alkalommal, mikor nézem… de azt azért tegyük hozzá, hogy elég ritkán ülök le megnézni az “új” filmeket. Valahogy a régiek közelebb állnak a szívemhez.

Leave a Reply

