SZEXUÁLIS ZAGYVASÁG


In medias res kezdenék: kaptam egy furcsa üzenetet.

Egy lánytól.

Nagyon szép és csinos. Már amennyire meg tudom ítélni. Tulajdonképp tényleg helyes lány. De nem tudom, hogyan kell “szexuális értelemben” megnézni egy nőt. Mert én inkább… az ellenkező nemet részesítem előnyben — valamilyen érthetetlen oknál fogva. Így vagyok beprogramozva (létezik ilyen egyáltalán?).

Visszatérve a lányhoz: bejövök neki, ami igazán hízelgő, csak nem tudom őt visszautasítani. Jól esik, hogy… vonzónak talál (:D), talán ez az egyik legnagyobb bók, amit kaptam egész eddigi életem során, de valahogy mégis van bennem egy olyan érzés, hogy mi az, hogy hamarabb érdeklődik irántam egy nő, mint egy férfi. Vagy A Férfi. De ez most mindegy.

(az is lehet, hogy lassan közömbös leszek)

Tetszem a csajnak, küldözgeti az aranyos üzeneteit, én pedig bénán pötyögöm neki a dolgokat, hogy hát, én azt hiszem, inkább a pasikat részesítem előnyben, vagy részesíteném, de nem teszem, mert nincs kit, és amúgy is, szociálisan visszamaradott érzelmi nyomorék vagyok, akinek több önbizalma kellene, hogy legyen, de ezt maximum tettetni tudom – egy ideig -; nagyon nem vágom, mit és hogyan kell valakinek mondani, mikor, milyen körítéssel kell tálalni, ha egyáltalán szükség van “körítésre”. Kettős vagyok, amitől az emberek a falat kaparják őrjöngve. Én én vagyok, 21, egy wannabe emberi lény, aki sokszor maga sem tudja, hogy mi van és mi lesz és mi volt és

Már megint. Tessék.

Leave a comment

Filed under A HÉT VALLOMÁSA, FUN.FUN.FUN.

Leave a Reply

