NaNoWriMo


Miközben az ír krémlikőrrel megspékelt (olyan mindenbe-kell-egy-kis-alkohol alapon) forrócsokimat ízlelgetem (sokkal inkább mohón szürcsölöm), jövőbeli terveim kovácsolom és — mindezt fokozva — ijedt Bambi-szemekkel vizslatom ezt a bizonyos remekművet:

arra jutottam, nekem is jár egy kis pihenés, így aztán belevágtam valamibe, ami elég húzós azért — e sorok írásakor döbbenek csak rá úgy igazán –, de mit mondjak, nem tudtam ellenállni ennek a kis játéknak (ami — magamat ismerve — “vérre megy”). Mert igen, én már csak ilyen móka-kedvelő lány vagyok, pontosabban — a család szavaival élve –: fura.

(A család szerint “különös” (mindezt fejcsóválva ismételgetik általában) vagyok, mert:

– a zenei ízlésem nem megszokott (itt arra gondolnak, hogy a korombeli fiatalok által kedvelt műfajokat és előadókat nem szívlelem)

– tisztára szerelmes vagyok Paulba. Persze, hogy a Beatlesből, micsoda kérdés… egyenesen meg vagyok róla győződve, ha “néhány évvel” korábban születtem volna, akkor én lettem volna/lennék a nője. 100%


– oda vagyok a — szerintük — furcsa kajákért, ízpárosításokért

– egyszer leterítettem egy tűzoltót (nem értett abból, hogy NEM), utána pedig a biztonságiak ki akarták tenni a szűröm a szórakozóhelyről (igazi vadmacska vagyok, mi?)

– szeretek “kutyulni” (itt a sárkeverésről és az undi pia-elegyekről van szó, de a házi kísérletektől is hevesebben dobog aprócska szívem)

– egyesek szerint a férfiak terén való ízlésem kimondhatatlanul sz*r, nem értik, sokszor mit látok egy-egy korántsem olyan vonzó pasiban.



… jó, így belegondolva talán tényleg kissé bizarr vagyok ezen a téren.

– a morbid dolgokat sokszor aranyosnak találom… pár napja rendeltem egy picike csontokból álló karkötőt… tényleg bájos

– kicsiként gyűjtöttem a bagolyköpeteket, amiket kíváncsiságból gyakran szét is szedtem)

Amiről eredetileg írni szerettem volna, az a NaNoWriMo, azaz National Novel Writing Month.
Az meg mi a fene, kérditek ti. Nem is szaporítanám tovább a szót, elárulom nektek, hogy egy olyan nagyon kis találékony kezdeményezésről van szó, mely azt hivatott bebizonyítani, hogy egy hónap leforgása alatt elejétől végéig egy regényt abszolút nem lehetetlen megírni. Ehhez a programhoz a világ minden tájáról fiatal és idősebb grafománok, irodalomkedvelők és írópalánták csatlakoztak, hogy részei lehessenek a jelenségnek: 30 nap, 50 ezer szó.
Ha kedvet éreztek az íráshoz, ha szeretnétek kipróbálni magatokat, ha kell a motiváció, kukkantsatok be a oldalára, ígérem, nem bánjátok meg!:)

1 Comment

Filed under A HÉT VALLOMÁSA, AJÁNLÓ, FUN.FUN.FUN.

One response to “NaNoWriMo

  1. Azt hitszem erre én is benevezek! Bár nem szoktam közzétenni az írásaimat, de ahogy visszaolvasom, látom a fejlődést, arról nem is beszélve, hogy fantasztikus érzés elmenekülni a másik életembe néha.
    (Kár, hogy ezzel épp a vizsgaidőszak előtt futottam össze.)

Leave a Reply

