SOKADIK RANDOM


Megint a hisztis pi…, akarom mondani, ismét a tragika énem kerekedett felül tegnap éjjel-ma hajnalban, mint ahogyan páran a blogomra tévedve láthattátok, érezhettétek (itt a deja vu-re gondolok) – pontosabban olvashattátok a kirohanásomat *elfojtott köhécselés*. Mit mondhatnék, vannak dolgok, amik semmit sem változnak. Soha!

(most pedig értelmesebbnek látom elterelni a szót, még mielőtt valami hosszadalmas és fárasztó belső monológba kezdek)

Holnap halloweeni bulira vagyok hivatalos. Vagyis nem vagyok rá „hivatalos” (így csak jobban hangzik), hanem önkényesen eldöntöttem, hogy részt veszek rajta. Mert teljesen rendben van, ha valaki felnőtt létére beöltözik mindenfélének (a felnőtt dolgot csak azért említem, mert ránéztem a részvevők listájára, és meg kell mondjam, nem éppen az én korosztályom lesz jelen a partyn, de legalább fiatalon tartanak majd a tinik!)

Kockalelkem és feminista énem kettőséből (meg az itthoni szegényes alapanyagból) kifolyólag egész hamar eldőlt, hogy milyen maskarát öltök majd holnap estére. Macskanővé maszkírozom magam (mondjuk lehet, nem lenne közel sem annyira időigényes a nagy átalakítás, ha mondjuk a Pán Péter szerkó mellett döntöttem volna).

Mit mondjak, elég nagy a változás, már ha az előtte-utána képekre gondolok. Mindig elcsodálkozom, hogy az -567438949-es (teljesen random szám) szépségem mérhető változásokon esik át megfelelő mennyiségű és minőségű alkohol smink hatására. Megdöbbentő!

(új biztonsági őr van a Rossmannban, nagyon mosolygott rám szegény pasas, nem tudja, hogy én pont nem a visszakacsintós, kedves-aranyos leányzó vagyok, aki veszi az adást. szegény, eltévelyedett lélek.)

Leave a comment

Filed under A HÉT VALLOMÁSA, TÚLKOMPLIKÁL

Leave a Reply

