“BELLÁNAK”


Akárki is legyen ez a “Bella”, nála gerinctelenebb embert nem ismerek. És nem, ez nem egy mást ócsároló bejegyzés. Amit az előbb mondtam, puszta tény.

Van egy ifjú leányzó/”úriember” a (nem feltétlenül közvetlen) környezetemben, aki egy általa kreált felhasználó név mögé bújva igyekszik minél jobban lejáratni engem, ezt pedig én egy nagyon gusztustalan húzásnak találom. Felhasználni olyan információkat, amik másokra (ez esetben a rovatom olvasóira – mert igen, vannak olvasóim) egyáltalán nem tartoznak, belerúgni valakibe, aki már amúgy is a gödör mélyén hever, na, ez nagyon magyar viselkedés és hozzáállás.

Van valamim. És ezt is ki akarják tépni a kezemből. Nem, nem fogom csak úgy hagyni. Nem adom meg azt az örömöt másnak, hogy szenvedni lásson, hogy győzelmet arasson felettem, diadalmasan kihúzza magát, és felkiáltson, megcsinálta.

Nem süllyedek le az a “többi” szintjére sem. Nem fogok undorító jelzőkkel illetni mást, még akkor sem, ha mondjuk a négy fal között vergődve hirtelen felindulásból azt mondom, nyeljen savat az, aki engem “gyökérnek” nevez.

Nem voltam sosem egy népszerű lány, most sincs ez másképp, bár azért ez a helyzet egy árnyalattal talán mégis különbözik a korábban átélt szituációktól. Van egy rovatom, ami neked nincs, Bella. Van valamim, amid neked – az okos hozzászólásaidat olvasva – nincs: tehetségem az íráshoz. Van önálló véleményem, ami pedig a legjobb és számodra talán legbosszantóbb: meg tudom fogalmazni a gondolataimat úgy, hogy az ne legyen primitív, mint amilyen te magad vagy.

Sosem voltam okos, se szép – szerinted. A szépség relatív, erre nem is térnék ki, minek, versenyeken nem állt szándékomban sosem indulni, feleslegesnek és visszataszítónak találom, engem ne egy tíztagú zsűri értékeljen, akár egy lovat.

Ész. Köszönöm aggodalmad, de igenis van agyam. Nem is akármilyen. Sosem tartottam magam – az általad használt szóval élve – “butácskának”.

Még nem értem – és valószínűleg soha nem is kapok erre választ -, hogy mi volt a célod az engem minősítő, lejárató hozzászólásaiddal; köszönettel tartozom neked, mert a te akciód által népszerűbb lehetek, mint valaha.

Nincs annál rosszabb, ha valaki közömbös, semmitmondó személyiség, aki nem tud másokból érzelmet (legyen az akár negatív is, a te példádat hozva) kiváltani. Engem azonban szeretnek és gyűlölnek. És ennél nagyobb sikert és boldogságot nem is kívánhatnék.

Így hát… Bella, köszönöm neked!

1 Comment

Filed under KITÁLAL, REFLEKTÁL

One response to ““BELLÁNAK”

  1. Böbe

    Na, ez végre te vagy 🙂

    4. bekezdés a kedvencem 😀

Leave a Reply

