NOSZTALGIA 3.


Úgy vettem észre, nagyon jól elmókáztok a vicces kis irományaimon, így újra felcsaptam a naplóimat, és szemezgettem a szánalmasabbnál szánalmasabb pársorosaim közül. Csak azért, hogy nevessetek egy jót.

“2002. X. 31. Szia! Ugye te Titkos Napló vagy, tehát szeretnélek titkokba is beavatni (miért emlékeztet ez kísértetiesen a Harry Potter és a titkok kamrája c. klasszikusra? Ja, hogy Voldemort szétszakított lelkének egy darabját egy naplóba rejtette, aztán a könyvecskében rejtőző szörny – maga az emlék – majdnem megőrítette Ginny Weasleyt, aki a naplót használta arra, hogy minden apró titkát kiírja magából…). Daniel Radcliffe (mondom én, hogy tiszta Harry Potter!) nagyon tetszik nekem. Van is egy képem róla az íróasztalomon (bár így maradt volna az egész! csak egy kép az asztalon meg egy poszter a falon, és több nem is kell a kiszemeltből!). Most őszi szünet van egészen nov. 4-ig. Az a gond, hogy elég sok leckét adtak fel a tanárok (azért bele ne szakadj most így 11 évesen).” (megjegyzés: az oldal aljára matricákat ragasztottam; egy kocsiban ülő kávéscsésze gitárral a kezében nagyon kellett, hogy még színesebb legyen a kis szösszenetem)

“2003. január Hosszú lesz ez a nap! Ebben az évben 12 éves leszek.(logikus szövegalkotás) Jön a farsang. (és mégis, elárulnád nekem, hogy ez hogy kapcsolódik az előző két mondatodhoz?) Én mibe öltözzek be? Balettosnak? Leopárdnak?_ (milyen vadmacska vagy így majdnem 12 évesen!). Na mindegy! Készülődnöm kell! Megyek! Szia, jó volt veled megbeszélni a dolgokat. _(forever alone)

“Valentin nap volt! 14-én, 13-án, 15-én beteg voltam. (na már most, itt több opció is fent áll: 1. itt már korai stádiumban megmutatkoztak a matematikával való rapszodikus, de még inkább reménytelen kapcsolatom jellemzői; 2. 14-én este visszautaztam az időben 13-ára, és onnan pedig tovább 15-ére; amúgy pedig, beteg voltam? ez még így lesz az elkövetkezendő 9 év valentin napján… beteg leszel)

“Este sírtam. Enikő horoszkópjában olvastam, most májusban szerelmes lesz! (a horoszkóp azt mondta!) Talán H. szerelmes lesz Enikőbe? (a testvéri féltékenység, ugye)

“Szia! Közbe kell lépnem, H.-tól megkérdem SZEMÉLYESEN tetszem-e neki, szerelmes-e belém (most döntsd már el mégis melyik, a kettő nem ugyanaz!)! Ha igen, lehet, hogy a nyakába ugrom, jó, jó, ez csak vicc. Ha nem, olyan lesz, mintha egy tőr lenne a szívemben, sírva futok el (micsoda taktika, ezzel garantáltan magadba bolondítod azt a szerencsétlent)

“Szerintem Enikőt szereti! Jaj ne! 2003. V. 6.”

“Ma reggel Kittivel beszélgettem az osztálykirándulásról. Megláttam H.-t, direkt hangosan beszéltem menő dolgokról (a pasizási praktikáid mit sem változnak majd az elkövetkezendő 9 évben, szomorú)!”

“Jött az RTL klub stábja! Híres leszek (zseniális, CELEB leszel!)! Ez volt az én “szerencsétlen” péntek 13-ám.”

“Drága, Kedves Naplóm! Nyári szünet van. Úgy várom az augusztus 20-át, na meg a szeptembert! Csupa jó dolog van a horoszkópomban. Például: “eltalál Ámor nyila; június utolsó hetében rámtalál a szerelem” (kezdjük ott, hogy azt se tudod, ki az az Ámor). Kelés előtt nem sokkal azt álmodtam, hogy az iskolában voltam. Fura, nem? (ne csináld már… ez tiszta Supernatural!)2003. 06. 21.”

“Augusztus 11. Az iskola mindjárt itt van. De örülök, mert sokat lehetek a barátaimmal (nem rosszindulatból mondom, de azt se tudod, mi az, hogy barát)! Mégis, inkább igenis meg nemis(micsoda?lemaradtam volna valamiről?). Kezdődik elölről a matek. blablablablabla…+∞!”

“November 18. Mindenkinek van egy (vannak olyan egyének, akiknek meg háreme) fiúja, csak nekem nincs! Hagyni kell ezt az ügyet (örülök, hogy feltetted ezt a kérdést, barátom, persze, hogy hagyni kell, úgyis remeteként éled majd le az életed!)? Igazuk van a csajoknak, nem jó ez így…”

“November 19. Mindig ugyanaz. Rámnéz. Elfut… Elegem van… (mi lesz később?)”

“2006. augusztus 24. csütörtök Megtudtam, J. hogy issza a kávét: nescafé – félig vízzel, félig tejjel, 3 kanál cukorral, 1 komplettával (azt a rohadt stalker-eget!!!!)

“2005. 01. 16. Szióka! Szerintem tök király, ha valakinek a naplójából film készül (ebből tényleg lehetne…). Eni most intézte el, hogy anyu elolvassa a könyvemet! Ez gáz!”

“2005. június 11. szombat Mivel ma hétvége van, így reggel 8-kor keltem. Lustiztam egy picurit, aztán kb. 20 percet a fürdőszobában töltöttem a zuhany alatt… Eni űzte a mostanában sikeres hobbiját (a “Reni idegesebb legyen, na, még!” címűt). Anyu mérges volt rám, mert szokásomhoz híven sokáig fürödtem, nem pakoltam el a ruháim. Táncra mentem. Elmeséltem egy barátnőmnek a tegnapi “pikáns” (MIIIII???? tudod egyáltalán, mi az, hogy „pikáns”?)történetet (lásd előző oldal). A szombatokban csak azt szeretem, hogy délelőtt van tánc, és általában meccs is… Táncon megmondtam a magamét T.-nek (barátnő), amit egyáltalán nem bánok. Vettünk összvissz 1 nyolcast! Szerdán fellépés. Eni elment tanítani táncot, és csak 4 körül ért haza. Őt mai nap folyamán nem láttam.”

„Kedves Naplóm! Randizni kéne… de kivel? Nincs a suliban egy normális pasi (ne haragudj, de általános iskolás fiúk után futni elég cinkes, nem is értem, mit akarsz). Szerinted hogy-hogy itthon ülök? Már megint szobafogságban és telefonhiányban szenvedek! De persze csak én! (igen, még mielőtt a fejeteket kapkodnátok, elárulom, hogy én már csak ilyen cserfes kislány voltam) Este már úgy éreztem, hogy a sírástól megfulladok! Majdnem (csak majdnem…)! Mit tegyek a pasikkal? (semmit, hidd el, az a legjobb, ha elbujdokolsz, és soha nem folytatsz semmiféle kommunikációt embertársaiddal) Tegnap volt Daniel Radcliffe (megint! Azt hittem, ezen már túl vagyunk!)_15. Szülinapja! Írjak neki levelet _(nem is tudsz összehozni épkézláb mondatot angolul!)? Lenne esélyem egy sztárnál (fogd már fel, nem vagy te se Hugh Grant, se pedig Julia Roberts!)? Nem tudom…”

„Egyre többet változom (igen?). Ez olyan furi (juj!)! Még az írásom is nagyon megváltozott (itt egy macskakaparást képzeljetek el)! De nem? Felnőttesebb (MILYEN?) lettem. Jobban hasonlítok egy nőre, mint egy gyerekes kislányra, aki még babázik… (persze. Csak megsúgom, hogy 9 évvel később sem fogsz nőnek számítani, nemhogy 12 évesen) Telik az idő. Egyre jobban érdekelnek a FIÚK! Mit tegyek? Senkinek sem jövök be (BELETRAFÁLTÁL!)? Aki nekem a Nagy Őt jelenti, annak én nem jelentem a Miss T.-t. Vagyis a Miss Tökéletest! Ez szörnyű (de még mennyire)! A megoldást már kitaláltam: TANULOK és TANULOK…”

„VIII. 26. csütörtök:) Kedves Naplóm! Alig van áram (ALIG)… nem tudom megnézni a (most figyelj) Barátok Köztöt. Pedig majdnem minden nap meg szoktam nézni. A mai napig. Most éppen az íróasztalomnál vagyok, nem tudom, hogy rendezzem el a Tobey Maguire (SEGÍTSETEK RAJTAM) képeimet az akasztófalacskámnál(akasztófal… oda kerül minden férfi!)…”

„Ma megvettem a könyveket. Tök jók! A fizika, a biosz és persze a föci tetszik. Nagyon érdekesek! (kicsit értelmesebb) Beszéljünk kicsit a fiúkról! (és ismét) Egy külön (kedves srácok! Aki eddig olvasott engem, az most lépjen ki. Ott a piros X. Elnézéseteket kérem a következő szavaimért, amiket megközelítőleg 12 évesen vetettem papírra.) állatfaj… Mindegyik „fajnak” egvan a maga hatásos „csodaszere” (akasztófal… és még ez is!)! Csak tudni kell a módját!”

**És itt a vége… A többi firkálmányom olyan szinten durva és szánalmas, hogy konkrétan nem merem leírni őket; talán majd máskor! **

Leave a comment

Filed under FUN.FUN.FUN.

Leave a Reply

