NOSZTALGIA 2.


A relatíve nagy sikerre való tekintettel úgy döntöttem, felkutatom az összes idióta firkálmányomat, amiket általános iskolásként alkottam, és megosztom veletek, mert miért ne. Mint látjátok, nem voltam különösebben észlény 9-14 éves koromban, de hát ez van, ész- és szépségosztogatásnál sem a sor elején foglaltam helyet anno.

“2004. X. 6-án kaptam ezt a titkos Naplót!”

“Október 6. Szia! (erről rögvest eszembe jut, mikor valamikor másodikos gimisként üldögéltem franciaórán, és a naplóírásról beszélt kedves tanárnőnk – akit nemes egyszerűséggel Madame Petite-ként emlegettünk termete miatt -, hogy maximum valamilyen pszichotikus problémával rendelkező egyén szólít meg egy naplót – írás közben) Ma van a névnapom, és egyben ez egy nagyon szerencsés nap! Nagyon jól esett, hogy mindenki felköszöntött. (HAHA) Rájöttem, hogy az emberek (most figyelj!!!)szeretnek. (és itt még facebook sem volt) Elég egy mosoly a világra, és a szerencsét mágnesként vonzzom (lehet, hogy ehhez a szív medálom is kell… a szerelemhez (MEGINT KEZDI, MEGINT!)!) Hazafele jövet találkoztam K.-val! Szívem vadu kalapált. Persze, most megpróbáltam köszönni (socially awkward penguin) neki… és! Visszaköszönt! Olyan boldogság tört ki rajtam (rajtam pedig mindjárt az idegbaj tör ki!), mintha megnyertem volna a Legszebb Lány-címet(na, ez az, édesem, ilyesfajta címet te az életben nem fogsz viselni, elárulom neked)! Befejezésképpen: holnap sportnap! lesz SZÁMHÁBORÚ (cool) is…”

“Október 7. Szia! (köszönés nem maradhat el) Ma volt a SZÁMHÁBORÚ! Tök jó volt! K.-val dumáltam és szemeztem (rohadt ügyes lehetsz számháborúban, ha valakivel “SZEMEZEL”, miközben a bokrokban bujkálsz)! Helyes volt és édes! Lehet, hogy összejövünk! (majdnem 8 évvel később még mindig single lady leszel)

“Október 14. Szia! (…) Ezen a napon is ügyeletes voltam az aulában. Ma féltékenykedtem. De nagyon! Nem tehetek róla! Barátnőm azt mondta, hogy miért is féltékenykedem, hiszen nem szeretem K.-t! Vagy igen? Föci előtt, mikor bementünk, azt mondtam vissza neki, hogy ha tudni akarja, teljesen belezúgtam (mármint nem a legjobb barátnődbe, igaz?)! Félek! Félek, hogy már megint nem viszonozzák az érzéseimet! Lehetséges? (MÉG SZÉP, ez évekkel később sem lesz másként) Pussy” (felvilágosítanálak, hogy a “pussy” angol szó egyik jelentése, hogy p.nci)

És most, hogy itt ülök nagy magányomban, gépelek, közben pedig a naplómban kutatok jó kis sztorik után, hát, találtam valamit, amiről még én sem szeretnék tudni. Ne haragudjatok, de ezt szégyellem a billentyűzettel is leütni.

A tinikor jelei rajtam is megmutatkoztak…

“Szia Drága Naplóm! Összevesztem a legjobb barátnőmmel. Ez a dolog nagyon megviselt! Annyira szeretném, ha bocsánatot kérne tőlem. Sajnos ez nem fog megtörténni, mert nagyon, de nagyon makacs lány. Ez nem minden: K.-val nem haladok (mással se fogsz, just sayin’), na meg kísért a múlt is (az elmúlt kemény 13 év?). Hogy ezt hogyan is értem? Úgy, hogy ma P. O. (igen, ez az a P. O.) küldött nekem a sulirádióban egy számot (remélem, Hupikék Törpikéket)! Én már egyáltalán nem szeretem! Tényleg! Nem fogok visszaesni csakis azért, mert egy fiú érdeklődik irántam! Nem tagadom, anno én istenítettem, meg minden! De vége! Rám jár mostanában a rúd! A tanárok is folyton a gimiket, na meg a tanulást szajkózzák! Elegem van ebből! Holnap K.-akció! Elég volt a pesszimizmusból! Azért, mert mindig és MINDIG én szívok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nem? Holnap felvágok X. (tanár) előtt is! Okés? Hmm? Te mit gondolsz? (GOD HELP ME) Matekon meg nem fogok egyhelyben (bocs a kifejezésért) kussolni! (életemben először itt írtam le és mondtam ki ilyen rondaságot) Akkor hajrá! Ja, és csak azt mondogatom majd magamnak, hogy HAJRÁ! SZÉP VAGY! CSAK ÍGYY TOVÁBB!!!!! Pussssszika-nyussssszika a hasikádra, na meg (+) a pocikádra és a pofikádra!!!!! Szeretlek! Renike 🙂 ”

“Kedves Naplóm! Nagyon jól telt el ez a nap (is). Fizikán megírtuk a nagy TZ-t. Közepesen nehéz volt. Az elméleti részt mind tudtam. A számolós részét… hááát nem tudom. Az irodalmat pedig kikaptuk, pedig tegnap írtuk meg. 5-ös lett! 4 hibám volt. A tételmondatos szabályt kihagytam véletlen. Amúgy csillagos 5-ös lett volna! Kár… Tesin nem tesiztünk, mert 4 osztály (alsós) volt a csarnokban, így nem fértünk be. Ha-ha-ha! Ezek után bementünk a könyvtárba! Először zárva volt! Erre “kicsúszott” a számon, hogy “ezt a peches embert” (rosszkislány) Végül is jó volt a “fárasztó” tesi! Matekon kaptam egy ötöst! HAJRÁ!!! Az angolunk elmaradt. K.-val nincsen semmi küli. Majd talán hétfőn! Remélem! K. cica olyan édes! He’s a very handsome boy! Nem? Jó éjszakát!!!! 🙂 Ja, most Britney-t hallgatok!”

“Kedves Naplóm! Ez a nap sok szívdobogással telt el (fordulj orvoshoz)… Olyan édes az a cuki kis cicuka-micuka!! Az én kis békácskám! Az én picike Kisvakondom! A tengerkékszemű Tengerimalacom! A kis picurka pókocskám! Az én kis gülümacim! Majdnem odamentem hozzá, de nem bírtam megmozdulni, mert teljesen elpirultam, na meg zavarba jöttem. Ez nagyon gáz! (ahogy mondod) OPTIMIZMUST!”

“Szia Naplócskám! Ma szombat van és ma volt A.-nak (osztálytárs) a szülinapo bulija. Tök jó volt! Buliztunk 1000-rel! Aha! Ittak pezsgőt is, de én nem, mert gyűlölöm már az alkohol szagát is! FÚJ! Soha nem fogok alkoholt inni! (azért ne hamarkodd el a dolgokat)

“HELYES PASIK 1. Tobey Maguire (29) – szívdöglesztően helyes! amikor mosolyog, az a legcukibb! hátrány: van egy 25 éves menyasszonya! Y.C. (26) – álltól lefelé tiszta Pókember! megjegyzés: nem rossz! hátrány: barátnője van! tök ronda! hidrogénszőke, állatszőrmét visel, plázacica! Leonardo Di Caprio (30): extra édes fickó! főleg a Titanic-ban! hátrány: van egy modell barinője, ráadásol Leo 30 éves! Julian Mcmahon (36) : a Bübik Cole-ja! Helyes meg minden! Hátrány: a német csatornán játszott “jó film”!! Ezen belül az a gyönyörű pucér-jelenet!!! (pár év múlva kifejezetten tetszeni fog, hidd el nekem) Rupert Grint (16) : kék szeme van! cuki a mosolya! hátrány: a távolság! B.Z. (15) : a vörös ingében istenien fest! hátrány: szerinte fiatal vagyok! ez nem igaz!!! F.G. (15) : annyira nem helyes! bizonyos távolság kell! hátrány: alacsony vagyok! Ezek voltak az álompasik! Na, szióka!”

Leave a comment

Filed under FUN.FUN.FUN.

Leave a Reply

